اهمیت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 1 بهمن 1402
بازدید : 3797
نویسنده : کتابخونه

 

شبکه های اجتماعی از قبیل ایتا در حال حاضر به مکانی مناسب برای تجارت و تبلیغات تبدیل شده اند. در صورتی که تصمیمتان این است که جزو کسانی باشید که پلتفرم ایتا را  برای کار خود انتخاب کرده اند، طبیعتا افزایش ممبر ایتا و تبلیغات برای رشد کانال شما در اولویت اول قرار دارد که در به تفصیل در این مطلب در مورد آن شرح  خواهیم داد.

 

گسترش شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی در حال حاضر چنان گسترش پیدا کرده است که روز ما به عصر شبکه های اجتماعی شناخته می شود.
در میان شبکه های اجمتاعی که بیشترین کاربران فعال را دارند، اینستاگرام، یوتیوب، واتس اپ، فیسبوک، ایکس، تلگرام، وی چت،  اسنپ چت، ایمو، تیک تاک و پینترست جزو محبوب ترین ها هستند. که برخی از آنها در اینجا نیز محبوبند.
با توسعه شبکه های اجتماعی بومی، ایتا، بله و روبیکا نیز توانسته اند کاربران زیادی را جذب خود کنند. در کشور ما ایتا جزو پیام رسان های محبوب می باشد و کاربران زیادی دارد.
عضویت و کار با ایتا به راحتی امکان پذیر است. در قدم اول برنامه ایتا را نصب کرده و در قدم دوم با شماره تلفن وارد شوید و  از کار با ایتا لذت ببرید. هر عضو پیام رسان ایتا را ممبر ایتا می نامند.
پیام رسان ایتا تسهیلگر ارتباط بین افراد و توسعه کسب و کارها از طریق ارسال پیام های متنی، صوتی و تصویری، ایجاد کانال و  گروه و تبادل مالی و غیره می باشد.
کاربران بسیاری ایتا را به خاطر انجام تماس ها و ارتباط های کاری و دوستی و دریافت اطلاعات و اخبار برگزیده اند. یا فعالیت های اقتصادی و درآمدزا را در دستور کار خود قرار داده اند.

 

چگونه می توان دنبال کنندگان کانال ایتا را افزایش داد؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید تعداد اعضای کانال خود را افزایش دهید بهتر است بدانید که برای این کار راه های  مختلفی وجود دارد.
اکثر ادمین های ایتا می خواهند با خرید ممبر فیک ایتا آن را به کانال خود اضافه کنند اما نمی دانند که ممبر جعلی برای ایتا وجود ندارد. با تعامل و تبادل با کانالهای دیگر شما هم می توانید کانالتان را تبلیغ کنید و اعضای جدیدی جذب کنید.
زدن ممبر اجباری یکی از روشهای افزایش سریع اعضای کانال می باشد. نرخ ریزش زیاد این نوع ممبر، برای این است که اعضا بدون رضایت به کانال اضافه شده اند.
اما بخشی از این اعضا در صورتی که محتوای کانال برایشان جذاب باشد همچنان عضو کانال می مانند. ممبر اجباری بیشتر برای جبران ریزش کاربرد دارد.
یکی از راه های مفید و ارزشمندی که توصیه می کنیم روی آن متمرکز شوید جذب ممبر اختیاری است.
این ممبرها توسط تبلیغات جذب می شوند و کاربران پس از اینکه تبلیغات را دیدند در صورتی که مایل بودند عضو کانال می شوند، برای همین تمایل دارند که محتوا و مطالب کانال را پیگیری کنند  یا پست های جالب شما را برای دیگران نیز ارسال کنند.
ریزش این نوع ممبر عمدتاً کم و بازدیدشان زیاد است.
تبلیغات پاپ آپ ایتا از بین شیوه های مختلف تبلیغات در این پلتفرم بیشترین طرفدار را دارد.
اجرای این نوع خاص از تبلیغات در ایتا نیاز به زیر ساخت های ویژه ای دارد و با توجه به اینکه کانال شما مانند یک تبلیغ روی  گوشی مخاطبان باز می شود برای کاربران جذابیت و تازگی دارد.

 

چگونه یک کانال ایجاد کنیم؟

اگر می خواهید یک کانال یا گروه برای خود ایجاد کنید، در گام اول لازم است روی آیکن پایین صفحه کلیک کنید و یکی از آیتم های ایجاد کانال و یا ایجاد گروه را انتخاب کنید. در گام دوم،  در پنجره ای که برایتان باز می شود نام و توضیحات کانال و یا گروه را به فارسی تایپ کنید، در گام سوم بر روی دکمه تایید کلیک  کنید تا بلافاصله کانال یا گروه جدید شما راه اندازی شود.
در صورت تمایل، پیشنهاد می کنیم بلادرنگ کانال خود را در ایتا راه اندازی کنید.
اگر شغل خانگی دارید و کالا و خدماتی را تولید  می کنید می توانید با ایجاد کانال فروشگاهی، محصولات و خدمات خود را در  کانال به فروش برسانید. همچنین اگر شما در زمینه رشته ای دانش و تجربه دارید، راه اندازی یک کانال و آموزش در این زمینه می تواند درامدی برای شما به دنبال داشته باشد.
پس از اینکه کانال خود را ایجاد کردید، پیشنهاد می کنیم برنامه ریزی دقیق و جامعی برای تولید محتوا داشته باشید.
به این دلیل که کانال بدون محتوای جالب و جذاب و انتشار مستمر آن رشد نخواهد کرد، پیشنهاد می کنیم قبل از هر کاری برنامه ای جامع و کامل برای محتوای کانال خود آماده کنید و روزانه طبق برنامه از پیش آماده شده و در زمان های مشخص مطالب را منتشر کنید.
در این صورت دنبال کنندگان انتظار دارند که وقتی وارد کانال شما می شوند، یک پست یا محتوای زیبا مشاهده کنند. با انجام این کار، مخاطبان بیشتری پایبند به مشاهده کانال شما می شوند  و با مشارکت کردن در اشتراک گذاری پست های جالب و جذاب افراد بیشتری عضو کانال شما می شوند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com